Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Én Ugyan Nem Bánok

2010.11.05. 20:52 MaNGo

Most csak azért írok, mert már nekem is feltűnt, hogy régen tettem. Mondhatnám, hogy semmi újdonságról nem tudok beszámolni, de az nyilvánvalóan hazugság lenne, az olyat meg nem szeretem. Sok jóról viszont még mindig nem tudok mesélni... sőt. Többnyire semmi jóról sem.

A rosszról meg nem fogok.

Mesélek a srácokról..! Mintha ugyan lenne mit. Kiről szerencsére van... mármint érdemben senki sincs, csak van kivel foglalkozni. Szűkösebb időkben az is megteszi.
CéPéről annyit, hogy ahogy körülbelül egy hónapja eldöntöttem a blog írása közben, hogy leállok, le is álltam - és azóta tartom is magamat a dologhoz és még csak nem is megerőltető. Ami valójában kissé furcsa nekem. Másnak is.

Az új emberünket még nem említettem. Még betűkódot sem kapott. Még lehet nem érdemelte ki (dehogyisnem...). De rögtön az első említés után nem kap kódot, nehogy elijesszem. A másik emberünk kap betűkódot, hátha elijesztem. Ő lesz eMm. Mert valamiért azt gondolom, hogy eMm még nincs. Ha van, akkor pech.
eMmről annyit, hogy lehet ő lesz a következő kellemetlen szituációm másik főszereplője. De remélhetőleg ezt én érzem rosszul. Próbálom már az elején kordában tartani ezt a kapcsolatot, mert itt még csak visszatáncolni sem lehet oly könnyen.

Betűkódnélküli barátom meg... Úgy gondoltam, hogy rendes leszek és nem piszkítok bele az életébe, erre ő kezd belepiszkítani az enyémbe. Amit én ugyan nem bánok, csak meghökkent. -Hökk.- 

Aaa... még aki... hagyjuk, hagyjuk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr972426635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása