Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Csak a Szokásos

2010.05.25. 19:03 MaNGo

Érdekes egy napon vagyok túl így, hogy még túl se vagyok rajta - de olyannyira lényegtelen, hogy ne is beszéljünk róla. Fájok. Mert elmondom én mi volt...

Elindultam reggel fogorvoshoz - késtem. Utálok késni... de dugú volt. Húsz perces buszutat egy óra alatt tettük meg, persze, hogy késtem. De legalább addig se aggódtam az elkövetkezendő idő miatt, amikor is nem fogok utcára lépni.

A fogorvosi székben begyulladtam - azt tudni kell rólam, hogy én ilyen fasza csaj vagyok, aki nem fél a fogorvostól; vagy inkább nem normális, ugyanis minden egyes alkalommal rájövök, hogy pedig rohadtul van mitől félni. Most is... na szóval kaptam ilyen csinos (rohadt csinos) kis fogszabályzó ketyerét... amivel nem is lenne baj, erre felkészültem. Na de foghúzásra nem számítottam...!

De egyébként azzal se volt gond, mert nem éreztem semmit - ezzel most van baj, mert most már érzek. És nem túl kellemes. A fogszabályzó pedig...? Gyönyörű. Igazából a többiek azt mondják, hogy alig látszódik, ami baromság, mert látszódik, nem is fog az eltűnni. Nem baj. Az baj, hogy nem bírok se harapni, se rágni - nyelni meg azért nem, mert fáj a torkom a hétvége után. Szóval tök jó.

Aztán jött egy csávó és lekamerázott minket. Aztán letámadtak a MédiaMárktban, hogy a napiászoknak segítsünk, álljunk le egy tévé elé focit nézni és szurkolni - nem tettük. Aztán beültünk a mekibe és prímán leégettük magunkat egy srác előtt - kb mint vmi tini-vígjátékban. Aztán felszálltunk a kombínóra és ott is sikeresen ugyanezt elértük. Aztán végigsétáltunk a Margit-hídon, ahol egy öngyilkosjelölt épp készült leugrani - nem tette, de úgy tűnt, mintha azt akarná tenni. Amúgy én láttam rajta, hogy nem ugrik le. Legalábbis addig, amíg látótávolságon belül vagyunk.

Tehát izgalmatos nap volt, most meg dörög. Fáj a fogszerkezetem. Vérzik a szívhelyem. Nem tudom ezt most mért írtam le, mire fel, kire fel, de pedig tudom. Szarik rám. Nekem is szarni kéne rá. Valójában szarok is. Látszólag. Csak közben meg vinnyogok magamban. De ez meg csak a szokásos :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr312030909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása