Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Nincs Neve

2010.05.05. 09:48 MaNGo

Áhháhá... Jaj. Eszembe jutott mit álmodtam többek között. Nagyon vicces. Nem, nem az. Mindegy, akár vicces is lehet.

Szóval ha már említettem itt Őt... (szerintem más sose tudja, hogy kit említek Ő-ként. Ugyanazt, aki múltkor a Vele volt... Nincs neve. Ő van. Mindig is lesz? Passz.) Ő volt benne az álmomban. Nem tudom hogyan, de felettébb közel kerültünk egymáshoz (értsd szó szerint), de én hősiesen ellenálltam... Mint mindig. Szóval konkrétan azt az aktív nyolc hónapot, amit szenvedtem vele, azt belesűrítettem egy olyan fél órás álomba. Aztán viszont teljesen jól reagálta le, hogy nem engedtem neki semmit és megkért, hogy nézzek már neki valami fekete cipőt...Mindegy, megígértem... De elfelejtettem! És az álmom második felében jutott eszembe, hogy jaj, amikor már full másról szólt az egészegész történés.

Hogy miről? Arra nem nagyon emlékszem. Valami hajón voltunk, volt ott egy pár Lost szereplő (Kate-re emlékszem, Sun-ra és Jin-re, meg egy Jin imitátorra.) meg volt ott egy pár Nem-Lost szereplő... Fürdőruhába akartam mutálódni, de ott hevert a fürdőben agyonverve a Jin imitátor, ezért nem akartam, de akkor jött valami csávó, aki ott nagyon laza volt és főnökösdit játszott és akkor nagy kacsintással elcipeltette nekem a tetemet... És volt egy együttes, amiben volt egy fogszabályzós ari csávó, azok mellé kellett -volna- letelepednem napozni, de nem akartam. És ITT jutott eszembe a cipő.

Ebből hámozzon ki valaki értelmet. Mondjuk én teljesen jól tudnám elemezni ezeket... Az első része arról szól, hogy Ő még mindig foglalkoztat tudatalatt, de már inkább csak "sokat jelent", mint ténylegesen "érdekel". (Persze, sokat jelent, aztán elfelejtem a cipőjét, mi?! :D) A hajós rész nem tiszta... Fogjuk rá, hogy tegnap sok vizet láttam és az is előfordult, hogy azokon a vizeken voltak csónakok és hajók. A Lost-os csavar értelmetlen, vagy az is lehet, hogy ennyire izgatottan várom, hogy mi lesz az új epizódban, bár ezt kicsit kétlem. Ha izgatna, akkor nem Kate szerepelne benne, hanem Desmond. 

Most mért Desmondot mondom?

Mndegy. A fürdőruhás rész, meg az agyonvert imitátor teljes mértékig elfojtott vágyaimat tükrözi, szeretnék már végre szétsülni a napom, valamint agyverni valakit. Ez teljesen egyértelmű. Az ari csávó, meg az, hogy nem akartam odafeküdni és hogy eszembe jutott a cipő... Na ez meg remélem nem azt jelenti, amit jelenthetne, ha totál bele akarnék magyarázni valamit.

9:45. Mért vagyok ennyire fáradt és lestrapált? Tegnap az úton olykor ilyen fura kétségbeesett vergődéseket produkáltam magamban. Hiányzott. ??? Mi, könyörgöm. Nem is ismerem. Ájh, ez nem az aminek látszik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr51975870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása