Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Zárójeleshülyeségek

2010.02.17. 20:43 MaNGo

Höhö. Ez azért vicces (nem az). Ez azért lehetne érdekesebb is (nem lehetne). (De lehetne.)

Már tegnap este tudtam, hogy ő írt, de csakazértis roppant szigorú voltam magamhoz és nem léptem be iwiwre, hogy elolvassam az üzenetét - mivelhogy tudtam, mit fog írni. Lehet csak ezért voltam ennyire határozott, egyéb esetben rögtön nyitottam volna meg, hogy mi a fészkes fenét akar...

Egyébként az első bekezdés nem róla szólt. 

Az első bekezdés a szombat estéről-nek szólt. Szóval tőle is kaptam üzenetet (szombatúrtól). Ma kaptam. Ma írt... Szerda van. Ma. Ma. Nem ismételgetem többet, ha ezt most így mindenki felfogta.

Azért tetszett az indítószöveg... csakazértírokmert... És a vége meg mikor érek rá... Még szerencse, hogy nem ezért írt. Mi lett volna, ha igen :O

Na jó, gonosz vagyok. (Gonosz vagyok?)

Zárójeleshülyeségek világnapja.

(Nem is olyan nagy hülyeségek.)

Úgy érzékelem, fáradt vagyok. Úgy érzékelem, hogy sikeresen felfogtam több, mint egy év után azt a megjegyzést, miszerint "Takarékon Vagyok". Basszus, hogy ez akkor mennyire szarul esett... és basszus, mennyire igaza volt. Igaza van. Még mindig. 

De most mi a francot csináljak szombatúrral. Nincs kedvem bunkónak lenni, kedvesnek sincs kedvem lenni, jófejnek lenne, de azt meg úgyis mindig mindenki félreérti. Lehet egyszer megtehetném, hogy én nem válaszolok valakinek. Úgyse teszem meg. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr511767302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása