Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Sikítórohamot

2010.01.20. 23:32 MaNGo

Na jó, elegem van. Most már eldönthetnénk, hogy mi van, vagy mi nincs, vagy bármi mást, de döntsük el végre. Azt hiszem nem tudok most (sem) valós képet festeni a szituációról, meg se próbálom. Valami bajom van, félreértek, vagy inkább nem értek? Nem értek... ez a legtisztább. 

Jogosan érhetne a vád, hogy sosem értek semmit - de eddig vagy a hosszú- vagy a rövidtávú terveiket értettem, most viszont egyiket sem. Tudom, hogy ezzel most rohadtul nem magyaráztam meg semmit és baromira nem érti senki, hogy miről van szó, de ez most engem nagyon nem tud érdekelni.

Dühös vagyok, az tuti. Hogy most őrá, vagy saját magamra, az nem teljesen világos. Pedig akár elégedett is lehetnék. De nem vagyok, mert emlékszem még a 17-ei bejegyzésemre éés...

Ne. Én erre nem vagyok felkészülve. Sikítórohamot fogok kapni perceken belül. Most hogy teheti ezt velem??

Valójában egy gyáva nyúl vagyok, bizony. Bizony, bizony... 

Na ezt hagyjuk meg holnapra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr91689106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása