Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

De az

2010.09.21. 20:57 MaNGo

Na oké, mégis csak. Visszaszállok. Átgondoltam én ezt jobban és arra jutottam, hogy nem fogok én senki miatt sem újra magamba fordulni (hát majd biztos idővel, de most nem). Egyik sem érdemli meg. Se ő, se ő. Ez most itt nem két férfitag, hanem egy ilyen, egy olyan. Sőt. Ajj. Nincs sőt.
Most majdnem azt írtam a sőt után, hogy még ebből a játszmából sem szállok ki, de ez elhamarkodott lett volna. Már kiszálltam és kész, ennyi. Jó ez így.

Jaj, CéPé. Semmi... érdemleges nem történt, csak vicces volt, mert eszembe juttatta ma azt a bizonyos álmomat, amibe anno bepofátlankodta magát. És ez vicces. Nem vicces? De az.

Fáradt vagyok és fájdogál a torkom, de tagadom. Mostanában mindenki sörözni akar velem, ami tök jó, de nekem nincs ennyi pénzem ám. Meg ennyi szabadidőm sincs. De még egész jól kezelem a népszerűséget -.-

Az életemért küzdök, de már nem tudom, hogy kell-e nekem.
Szöknék én csak azt sem tudom nélküled most mi lesz velem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr692313460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása