Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Lehetni Akarom

2010.08.15. 12:56 MaNGo

Óanyám.
Óanyuthagyjukcsakbékén.
ÓTeJóÉg. Ez se tetszik. Akkor csak simán: Óóó...

De inkább még egyszerűbben: Ó.

Mert mit tudom én. Szar. Nem szar. De, igazán az. Nem biztos, hogy az, de annak érzem, úgyhogy majdnem tök mindegy. Amúgy meg hülye vagyok. Mért vagyok hülye? 

Kezdem előlről.

Tegnap... Ööö. Ő. Amíg meg nem jelent, egészen azt gondoltam, hogy megalapozatlan a gyanúm, miszerint hatással volt rám. Höhö. Nem fogom én ezt itt most fejtegetni. Kizárt. KI-ZÁRT. Ki zárt? Én zártam. -fáááááj.-

Kezdem előlről.

Próbáltam úgy felkelni, hogy felejtsük el az egészet, mostanában úgyse fogok ilyen összeröffenésre menni (mért ne mennék), lapozzunk, így lesz a legjobb, ámen. Aham. Ahogy ezt a naiv kislány elgondolta... Nem. Valahogy nem lehet olyan könnyedén egy adott témát, illetőt és a hozzá fűződő gondolatokat csak úgy, mellőzni. De mért nem lehet? Lehessen. Lehetni akarom. ?? Ezt szerintem most hagyom abba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr312223042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása