Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

De Cukorfalat

2010.05.30. 21:25 MaNGo

Najó, az előzőnél talán kicsit bővebben is kifejthetem a dolgot.

Elkezdődtek. A vizsgák. Erre gondoltam első sorban, de persze még temérdek sok más is elkezdődött. Például egy kisebb vihar is akkortájt ütötte fel a fejét, mikor az éterbe küldtem a bejegyzést - de most elgondolkodom, hogy hol a viharban van a viharnak a feje, ami felütődött. Jaj de cukorfalat vagyok, ahogy játszom a szavakkal, issstenem.

Igen, ha valaki öniróniát érzékelt, az jól tette - bár ez inkább ön-cinizmus, ami viszont szarul hangzik kimondva. De most minden szarul hangzik. Az előbb kaptam egy sms-t és prímán elment tőle az életkedvem - ami egy erőteljes jelzés, mit jelzés, egy nagy arcontörlés, bal horog, jobb egyenes, de neem, nem, én ezt már nem bírom sokáig...

Na jó, kezdem elveszíteni a fejemet, megártott a kávé és a jegybanki alapkamat. Vagy nem is az ártott. Gé. Tőle kaptam az sms-t és olyat kérdezett, amire számítottam, hogy kérdezni fog, de nemááár.

Olyan érzés, mintha valami olyasmire akarnának rákényszeríteni, amihez baromira nincs kedvem. Ez már csak azért se véletlen, mert tényleg ez a helyzet. Azért találkozom vele, mert belefáradtam, hogy nem hagy békén - de azt se bírom idegekkel, hogy ezzel kell foglalkoznom, amikor inkább... Inkább mással foglalkoznék. De persze ha lemondom, megint én leszek a rohadt kis köcsög szemétláda, aki hiteget meg ígérget, amikor pedig MINDIG odavágom hogy "de nem ígérek semmit...!". És mégis. Szelektív a memóriájuk, mert erre valahogy soha senki sem emlékszik.

Dühösnek érzem magam, pedig nem vagyok az. Mérges az vagyok (árnyalatnyi különbség, árnyalatnyi..!), meg feszült is, de azt nem teljesen Gé számlájára írom. A sajátomra - ilyen is van. Té miatt aggódom. Kezdem beleélni magamat a látogatásába, amit pedig nem szabadna. Egyrészt azért, mert a beleélés még nem vezetett soha semmi jóra. Másrészt meg valahol mélyen egy gonosz kis ördög olyasmin vihorászik, hogy úgyse fog eljönni.

És rohadna meg a kis dög, majdnem mindig be is jön, amit mond.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr862043286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása