Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

a Legtávolabb

2010.05.14. 14:25 MaNGo

Olyan baromságokat álmodok mostanában. Még a szokásosnál is nagyobb hülyeségeket. Az utóbbi napokban kétszer is konfrontálódtam békávé ellenőrökkel, ami sokat sejtető. Egyszer még a hévet is eltérítette egy terrorista, amin utaztam - jogosan merül fel a kérdés, hogy egy hévet hogyan lehet eltéríteni, de higyjük el, hogy álmomban nem ez volt a legnagyobb problémám. Aztán volt, hogy kisfiam született - amit valaki elvett tőlem és kétségbeesetten vergődtem és rohangáltam, de végül sikeresen visszaszereztem. Hihetetlenül édes volt, váá. Úgy ébredtem fel, hogy gyereket akarok, most!

Mi is volt még... Jé is szerepelt valamelyik álmomban, amiben épp háborúztunk valakikkel (gonoszokkal, az volt a lényeg). Aztán más hirtelen nem jut eszembe, de volt még sok-sok hülyeség.

Amúgy imádom az álmaimat... Tiszta akciódúsak.

Úgy vélem, megérdemli, hogy valamilyen betűt kapjon itt a blogon belül, ha már volt mindenféle, Jé, Dé, Gé, öö... volt más? Nem tudom, más kapott-e betűt, de most közbeiktatok egy új szereplőt: Zé. Aki lehetne esSZ is, majd meglátom, hogy esik kézre.

Szóval Zé áll legközelebb ahhoz, hogy. Viszont én állok a legtávolabb. Egyébként egyelőre teljesen jó vagyok (cöhh), nem gyártok magamban menekülési útvonalakat, várok valami pozitív változásra. Nem mintha Zé negatív lenne. De a körülmények egyelőre nem nyerték el a tetszésemet. És a körülmények igen-igen fontosak. Ugyebár. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr362002874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása