Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Hogy Mert CSAK

2010.05.10. 19:05 MaNGo

Most olyan könnyű minden,
szinte csak a semmi tart.
A kutyákat elengedtem,
és a forgószél elvitte a vihart.

Alattunk a tenger,
szemben a nap zuhan.
Nyeljük a csíkokat
és a világ pajkos szellőként suhan.

Jajj. Úgy döntöttem, nem érdekel. Mármint úgy döntöttem, hogy végre egyszer hallgatok másokra, a tanácsokra és nem ragaszkodom görcsösen a beteg gondolataimhoz. Idézőjelesen beteg. Abból a szempontból beteg, hogy nem normális és kis híján kivitelezhetetlen.

Van olyan, hogy egy gondolat kivitelezhetetlen?

Van, most lesz. Mert így tényleg nem lehet hozzáállni, ahogy én teszem. Nem is tudom mire jó ez, azon kívül, hogy semmire. 

Egyébként... jajj, nem, inkább ezt megtartom magamnak. Mert ugyanis van egy teóriám arra, hogy mért üldözök el mindenkit magam mellől/elől, csak szerintem ez úgy hülyeség, ahogy van. De az én teóriáim már csak ilyenek. Sajnálatos módon... Hogy is mondjam? Akárhányszor némi reményt éreztem a magánéletem gazdasági fellendülésével kapcsolatban, ííígy... megrekedtem. Ültem, néztem magam elé és... nem. Nem jött ki belőlem semmi - semmi használható. Bezzeg mikor lelki válság van, eltúlozva, szóval ha akár egy minimális káosz is eluralkodik az éterben, jön az alkotóvágy és ááá.

Még szerencse, hogy megtartom magamnak. Na mindegy. Szóval bár ez hülyeség, még ebben látom a legnagyobb rációt - mert valami oka kell, hogy legyen annak, amit folyamatosan művelek. Olyan nincs, hogy mert CSAK. Muszáj, hogy legyen valami logikus magyarázat. És ez akár még logikus is lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr41990642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása