Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Várakozó Vagyok

2010.05.04. 22:53 MaNGo

Jajj, ezek a hétfőők...

Totális pörgés. Persze továbbra is játszik a, "ne-éljük-bele-magunkat-fölöslegesen-minden-hülyeségbe", de ajjj. Türelmetlen leszek. 


Tegnap idáig jutottam, aztán azzal a lendülettel be is csuktam az ablakot. De elmentette. Mert sokáig haboztam, hogy tovább írjam-e, vagy hagyjam a francba. Hagytam a francba, de ugye így meg automata mentés. De nem baj, jó ez itt.

Lúdbőrös vagyok! Kegyetlen vagyok! Meghatott vagyok! Várakozó vagyok!

Ide is.

Meg nem normális is, az kimaradt. Egyébként... Visszautalok a gyerekes gondolatmenetes bejegyzéshez. Ehhez.

Szóval akármilyen gyerekes volt, azért tökre bevált a taktika. Vagy hát másnak nem tudom betudni a spontán telefonhívását. De annyira nem foglalkoztat a dolog. Annyira. Csak vicces (:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr11975302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása