Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Szabad

2010.03.23. 21:11 MaNGo

 

Egy cirkuszi sátor mellett vezetett az utam hazáig. Éppen próbáltak, legalábbis a kiszűrődő hangokból erre következtettem... és ha épp nincs nálam húsz szatyor, nem vagyok rohadt fáradt és mellesleg legalább tíz évvel fiatalabb vagyok, kacérkodtam volna a gondolattal, hogy beszökök a lakókocsikhoz.

Na oké, így is kacérkodtam vele.

Fú, ez így jó volt ám, hogy nem voltam itthon. Ha itthon lettem volna, akkor rossz lett volna, elég rossz, gondolom én. Mitől lett volna jó. Világos :)

Tök optimista vagyok. Nem, optimista nem. Csak továbbra is lelkes és bizakodó. Olyat pedig szabad, nem?

Jjja, szabad.

És akkor egy TiszaKata:

A boldogság azonnal képes maximumon hatni, és azonnal meg is tud szűnni. A kín nem. Az hosszan-hosszan egyre lila foltosabb, szikrázón kínzó nyugtalanság, és elmúlása is igen lassú. Ha van ilyen egyáltalán. Én úgy vélem, nincs. Ami volt, sosem múlik el. Semmilyen formában. Ami volt, van. Mindig van. Magadban hordozod. Beléd épül, hat rád, tudva-tudattalanul, épít, leépít. Megváltoztat, érlel, szétszed, összerak. Minden törés megtörés. Majd gyász.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr781863547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása