Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Eye Of The Tiger

2010.01.17. 13:29 MaNGo

-The eye of the tiger -

Ez most igazán, nagyon igazán (nagyon igazán??!) nem tudom, hogyan jutott eszembe. Gondolom sehogy, eszembe se jutott, nem is írok ide igazából...

Jaj. Vége lehetne már ennek a fránya januárnak. 

Február 20. Mindjárt itt van. Egy éve! Kis dilis. Néha még mindig hallom, mintha itt ugatna, aztán meg... Hát nem teszi éppenséggel. Utáltam magamat érte tavaly, de csak úgy tudtam túltenni magamat az elvesztésén, hogy nem gondolkodtam rajta, nem gondoltam bele, nem foglalkoztam a körülményekkel, csak felfogtam és elfogadtam, hogy ennyi. De tudatalatt tudom, hogy felelős vagyok, hiába tettem meg azt, amit mindenki szerint meg kellett. Akkor is én mondtam ki.

Erről most nagyon nem kellene írnom, mert minek, mért pont ide, mért pont most, mért... Feldolgoztam. Csak hiányzik. Ő mindig meghallgatott.

Egyébként meg, GP. Nem. Mi? Semmi. Rosszul érzem magam. Fizikailag.

Hagyjuk ezt most. Később... Később.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr351679176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása