Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

a Legeslegszebb

2010.01.03. 16:04 MaNGo

Szar. Mondjuk ki. Mert fáj, egyfolytában fáj, tompán, álnokul, szüntelenül. Grr. És foglalkozom vele. Ez benne a legeslegszebb.
Szokásomhoz híven, fogalmam sincs miről is beszélek. Pontosabban tudom, miről kezdtem el, de mintha a végére elkalandoztam volna. Az a bajom (ez most megint más téma), hogy olyan lettem, amilyet ő elvárt tőlem. Persze nem lettem olyan, csak vele úgy beszéltem. Kedvesen. Érdeklődően. Gonoszság-mentesen. Felhagyva a lázadó-korszakommal. És az benne a remek, hogy így mégsem találtuk a közös hangot.
Valahogy nem jött össze. Beszéltünk, beszélgettünk ugyan, de akadozott az a beszélgetés, nem volt benne semmi őszinteség, felszínes volt, unalmas. Tudom én ezt, tudtam én, hogy ez lesz, ha megkomolyodom (szerinte). És azt várom, hogy mikor sírja vissza a lázadó-korszakomat, a gonoszkodásaimat és összességében az elviselhetetlen énemet. 
Mondjuk tény, hogy sokat változtam, mióta megismertem és hangyányit tényleg szükségem volt valami komolyságra, de úgy vélem, azt már valahol időközben összeszedtem. És nem érzem úgy, hogy az alapvető tulajdonságaimon kéne változtatnom, magyarul sosem leszek képes iszonyatosan kedves és halálosan komoly lenni. Nem is akarok valójában.
Szar. Mondjuk ki. Mert fáj, egyfolytában fáj, tompán, álnokul, szüntelenül. Grr. És foglalkozom vele. Ez benne a legeslegszebb.
1 - 2 - 3 - 4 - 5. 12/5... 2,4. Igazából mért is vagyok elégedetlen. Ha egy év alatt öt pasi jelent meg a környékemen, akkor 2,4 havonta volt kivel foglalkoznom. Átlagosan. Valójában az úgy volt, hogy januártól olyan júniusig egy valaki foglalkoztatott, áprilisban még egy valaki, aztán májusban kábé egy hétig valaki, augusztusban kettő illető és ezzel véget is ért a dolog. De inkább nézzük az átlagot, az sokkal jobb arány.
*sóhaj*
Azt hiszem megint elkalandoztam. Sötétedik, ásítozom, kéne egy kávé. Vagy le kéne heveredni az ágyra, pihe-puha párnák közé dugni a kobakomat és szarni az egészbe. És nem megy! Mi ez, ha nem felelősségérzet.
Nehéz éjszakám volt, alig aludtam. És akkor még ez is. (<- mi is?!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr251642062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása