Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Volt Ma Már

2010.08.29. 16:30 MaNGo

Fúú, banyek...
Olyan összevisszaságnak tűnik az egész. Nem emlékszem a pontra, ahol elcsúsztam. Mert ugye mindig van egy pont. Pláne ha csúszásról van szó.

De nem volt vészes, lehetett volna vészes, de szerencsére vésztelen maradt. Azt viszont nem tudom, hogy kin vagy min múlt... de lehet nem is érdekel. Érdekelhetne. De nem érdekel, hogy nem érdekel.

Kicsit még mindig szét vagyok csúszva.

Mondjuk ha aludtam volna rendesen, az biztos sokat javított volna a dolgon, de nem tettem. Tízkor már bőven kukorékoltam és azóta is rendületlenül ébren vagyok. Amúgy nincs kedvem ehhez az egészhez. Mármint a másnapossághoz, ahhoz baromira nincs kedvem, úgyhogy igazán befejezhetném már. Pedig volt ma már egy pont, amikor azt hittem, hogy vége.
De ezek a pontok már csak ilyenek. Azt hiszi az ember lánya... és közben meg nem is. És ez így szar. Szarrr, ahogy van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr532256661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása