Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Le-Vagy-Építve

2010.05.21. 22:45 MaNGo

Remegnek a kezeim. Szétmegy a fejem. Rohadjon össze a világ úgy konkrétan - de ez csak átmeneti állapot. Nagyon átmeneti. Már át is ment. Rajtam, rajtam ment át. Nagy robajjal és gyilkos módon. Fáj a fejem. Ja, ezt már mondtam. A ffffenébe.

Nem történt semmi említésre méltó, de azért megemlítem. Az egyik, hogy meghalok, úúúgy fáj a fejem (már harmadszorra, tudom... de AKKOR IS! nagyon.). A másik, hogy ír(nak) nekem ilyen sms-t. Ilyen furát... olyan furát, amiben semmi fura nincs, csak minek. Nem vagyok én olyan jófej, hogy ennyire szükség legyen a társaságomra, meg nem tudom mit gondoltak, hogyha HG számáról kapok egy sms-t T nevében, akkor majd eldobom az agyamat és rohanok a nyakukba?!

Tudnám mitől vagyok olyan nyűgős. Ja, fáj a fejem.

Másik másik, hogy Zét elnyelte a föld, most már azt hiszem kijelenthetjük. Na azért viszont annyit talán még én is megérdemelnék, hogy három szót hozzám vágjanak, hogy "LE-VAGY-ÉPÍTVE!", noha én is érzékelem ezt magamtól. 

Harmadik másik, hogy elkapott egy érzés, hogy szar lesz a hétvégém. Ami egyenesen lehetetlen, de fáj a fejem és nyűgös vagyok. És fáradt, és lelkileg megsemmisült. Meg lehet picit éhes is.

Meg kell néznem azt a videóklippet, mielőtt elmegyek aludni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr722021924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása