Mindig van egy pont...

Van egy pont, ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet. Egy pont, ahol kiborulsz, egy pont, ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont, ahol már nem agyalsz. Egy pont, ahol erősnek kell lenned, és egy másik, ahol elgyengülsz.
Egy pont, ahol az extázis kezdődik. Egy pont, ahol minden bölcsességedre szükség van, és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz, ha arra vágysz.
Mindig van egy pont.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

a Szenvedés Egy Hülyeség

2009.09.22. 14:49 MaNGo

Kicsit azt hiszem túlreagáltam a dolgot. Van rá magyarázat, hogy miért. De nem magyarázom el, nem kell mindig mindent érteni.

Persze ez tőlem nagyon szarul hangzik, de tegnap ért a megvilágosodás. Reál és humán énem összecsapott és egészen szórakoztató volt látni -vagyis, lévén rólam van szó, inkább érezni- a kialakult párbajt. Az egész harchoz a keretet és az okot is a Rubens és a nemeuklideszi asszonyok c. darab adta, amit tegnap este az M1 adott... Hogy őszinte legyek, negyed óra után majdnem feladtam. De szerencsére nem tettem.

Nem fogok erről most beszámolni, a lényeg, hogy tetszett és sok tanulságot levontam belőle. Arra mondjuk nem jöttem rá, hogy a reál vagy a humán felem-e az erőssebb, de talán mindegy is. 

Kár apám - hogy meghalt apám - Tényleg kár - Nem ezt vártam öntől - Egy rendes apa apám - nem ilyen - Egy rendes apa nem hal meg - Mások apja hal meg

Ez nagyon tetszett. De mindjárt találok valami jobbat. 

 

RUBENS: Mindent megfestettem.

ALBERT: Ne legyél már ennyire elégedett bazdmeg!


Félek a szenvedéstől - A szenvedés egy hülyeség - Nincsen értelme - Próbáltam - soha nem tudtam értelmet tulajdonítani a szenvedésnek - Értelmet kihámozni soha - A szenvedés a Teremtés butasága - Megalázza, csak megalázza az embert - Nem igaz hogy megtisztít - nem igaz hogy alázatra nevel - nem igaz hogy önismeretre nevel - hogy jobban megismerem magam - nem igaz - hogy jobban megismerem a világot - nem igaz - az Istent - nem igaz

 

RUBENS: Rubens vagyok. Mindent megfestettem.

ALBERT: A zsenialitásod mögé menekülsz. Leszarom a zsenialitásodat! És unom a zseniális képeidet.

Nem hazudsz magadnak, helyzeted nem nevezed jónak. A helyzet reménytelen, de nem komoly. A helyzet komoly, de nem reménytelen. A helyzet nem komoly, de nem is reménytelen. Mi is van még? Igen, a helyzet komoly, de reménytelen. Ez lesz a következő lépés.


GÖDEL: Látom, rosszkedvű.Tudom, tudni vélem, értem mért. Ez is a felfogásainkhoz tartozik. Ön azért rosszkedvű kedves Mester...

RUBENS:  Tényleg rosszkedvű vagyok.

GÖDEL: ...mert meghalt. Önnek ez -vallja be- a kedvét szegte. A halál miatt elment a kedve az egésztől.

RUBENS: Ez így pontatlan. Épp a halál miatt nincs egész. És nekem az egészhez volt kedvem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vanegypont.blog.hu/api/trackback/id/tr951399489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása